בעקבות חילוקי דעות על החיסונים: מנכ"ל משרד החינוך פוטר

צבי טסלר No Comments on בעקבות חילוקי דעות על החיסונים: מנכ"ל משרד החינוך פוטר

ברקע תחילת חיסוני הילדים בבית הספר, מנכ"ל משרד החינוך קיבל מכתב פיטורין מידי השרה ביטון. לדברי בכירים במשרד, המחלוקת החלה עוד עם תחילת חיסוני הקורונה בבתי הספר לגילאי 12-17 למרות התנגדותה של השרה, המנכ"ל סירב לשת, פעולה עם שרת החינוך

מנכל משרד החינוך יגאל סלובניק | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה במשרד החינוך: מנכ"ל משרד החינוך, תא״ל במיל׳ יגאל סלוביק, מסיים את תפקידו ברקע חילוקי דעות בניהול משבר הקורונה. לצד הדיווחים על התפטרות, מוקדם יותר היום קיבל סלוביק מכתב פיטורים היום (ראשון) מהשרה. ברקע – היום החלו חיסוני הילדים בבתי הספר, כשההגה בידי משרד הבריאות ופיקוד העורף, ומשרד החינוך בחוץ.

בכירים במשרד החינוך הסבירו את הרקע לפיצוץ בין השניים שהוביל לפיטוריו של סלובניק: "הפיצוץ הראשון בין השרה ביטון למנכ״ל סלוביק היה בתחילת חיסוני גילאי 12-17, על רקע ניסיון השרה לשבש החיסונים בבתי הספר; הפיצוץ הסופי כעת – גם הוא על רקע התנגדות השרה למבצע חיסוני בני 5-11 בבתי הספר. המנכ״ל סירב לשתף פעולה עם נסיונה לטרפד המהלך בשקט והטונים עלו".

עוד דווח, כי הערב התקשרו בבהילות ממשאבי אנוש במשרד החינוך לכל הצוות המצומצם של המנכ״ל, והודיעו להם שממחר אינם עובדים עוד, גם לא לא כדי לאסוף את חפציהם האישיים. לדבריהם, זו הנחיה אישית בהולה מהערב של השרה שאשא ביטון. כך מפרסם משה גלסנר.

בסביבת שרת החינוך שאשא ביטון מוסרים בתגובה ל״השמצות השקריות״ כלשונם: "לא שופטים אדם בשעת צערו. נותר לנו רק להצטער על הסגנון ולאחל למר סלוביק הצלחה בהמשך הדרך. מיותר לציין כי משרד החינוך מחויב לכל החלטות הממשלה וקבינט הקורונה".



0 תגובות